Аренда и прокат Renault Sandero в Калининграде
КАСКО включено
- 1-3 Дня 1 350 ₽
- 4-7 суток 1 300 ₽
- 8-14 суток 1 200 ₽
- 15-30 суток 1 100 ₽
- 30+ суток 1 050 ₽
Бронь в 1 клик
Стоимость аренды может меняться, в зависимости от выбранной даты аренды.
- Характеристики
- Видео
- Год выпуска: 2015
- Цвет: Белый
- КПП: Механика
- Кондиционер: Нет
- Тип кузова: Хэтчбек
- Привод: Передний
- Тип топлива: 92
- Объем двигателя: 1. 2
- Двери: 5
- Вместимость: 4
- Лошадиных сил: 80
Вам подойдет Renault Sandero, если:
Идеальный выбор для экономичных и комфортных поездок! Эта модель предлагает отличную управляемость, благодаря механической коробке передач, и низкий расход топлива.
Аренда Renault Sandero
К выбору машины напрокат нужно подходить иначе, чем к приобретению собственного транспортного средства. При покупке авто принято обращать внимание на долговечность покрытия, а также стоимость содержания и запчастей. Если речь идет об аренде автомобиля, то запросы будут уже другие. На первый план выходят такие качества как надежность, презентабельный внешний вид, удобство использования в пределах Калининграда или для загородных поездок. И тут Рено Логан на высоте: надежная модель универсальна и хорошо подходит для повседневных поездок на любые расстояния.
То же можно сказать и о Рено Сандеро: в сущности, модели отличаются лишь типом кузова, и выбор между ними зависит от личных предпочтений. Обе машины – практичное решение для городских поездок и выезда на природу, но хэтчбек более компактен, а седан обеспечивает больший комфорт на грунтовых дорогах.
Преимущества Рено Сандеро
Оба автомобиля выделяются среди одноклассников простотой и надежностью конструкции. Среди их преимуществ стоит выделить:
- Дорожный просвет «с нагрузкой» составляет 155 мм. Для городских авто – отличный показатель. Как Renault Sandero, так и Logan хорошо подойдут не только для улиц в Калининграде, но и для поездок по загородным грунтовкам. Эти «рабочие лошадки» нетребовательны к дорожному покрытию.
- Качественная подвеска. Еще одно важное преимущество, благодаря которому поездки в Renault Logan неизменно приятны и комфортны, даже если дорога оставляет желать лучшего.
- Комфорт. Наличие мультимедийного навигатора, бортового компьютера и круиз-контроля помогут получить удовольствием от поездки. Наш Рено Логан адаптирован к российским условиям, легко заводится даже в холодную погоду и оснащен подогревом лобового стекла.
- Просторный салон. Изнутри автомобиль кажется больше, чем снаружи, и неслучайно эту модель часто выбирают крупные мужчины. На заднем сидении пассажиры тоже чувствуют себя комфортно благодаря продуманной конструкции.
- Вместительный багажник. Не всегда машину напрокат берут одинокие путешественники: часто эта услуга интересует и жителей Калининграда, которым нужно перевезти большое количество багажа. В такой ситуации автомобили Renault – настоящая находка. Объем багажника Логана – 510 л. Это один из лучших показателей в классе. В Рено Сандеро предусмотрена удобная система складывания задних сидений. Достаточно потянуть за рычаг, и объем багажника значительно увеличится.
- Безопасность. В автомобиле предусмотрено 4 подушки безопасности, антиблокировочная система и специальные крепления для детских автомобильных кресел.
- Кому подойдет автомобиль?
Обе модели пользуются популярностью как у жителей города, так и у гостей Калининграда. Это отличные семейные авто. Выбирая аренду Рено Сандеро (Логан), вы обеспечиваете комфорт как себе, так и своим пассажирам, в том числе и во время загородных поездок. Такой автомобиль незаменим для тех, у кого много багажа, это отличное решение для транспортировки вещей, которые вы не можете доверить грузоперевозчикам.
Перспективы Renault Logan и Sandero 2021 в России предсказали автолюбители
Седан и хэтчбек третьей генерации значительно улучшились в сравнении с прежним воплощением.
Появление в России новых Renault Logan и Sandero 2021, подробности о которых были раскрыты официально, может серьезно осложнить жизнь конкурентам. Этот факт выясняла редакция сайта «Покатим», опираясь на комментарии автолюбителей на порталах Autoreview и Drom.
Фото: Renault Logan 2021, источник: RenaultБольшинство автомобилистов отметили, что седан и хэтчбек третьего поколения стали намного красивее и практичнее в плане внешности и интерьера. Они считают, что «Рено» начала прогрессировать в этом отношении и сможет «умыть» соперников.
«Стало лучше практически во всем. Увеличение ширины — это хорошо для пассажиров и пассивной безопасности. На заднем диване выросла подушка. Отлично», «Сдержанные и изящные», «Плачь, Солярис и Рапид», «Вполне прилично для бюджетника», «Салон круче, чем у Арканы», «ДХО как у Lamborghini Urus», — хвалят «француза» в Сети.
Фото: Renault Sandero, источник: RenaultНо были и некоторые сомнения пользователей относительно выхода Renault Logan и Sandero 2021 на рынок России. В частности, подписчики считают, что новинки могут быть построены на устаревшей платформе B0 — в этом их убеждает появление российской Arkana, в основу которой легла данная архитектура, хоть и с небольшими обновлениями.
Однако другие считают, что сборку на шасси B0 убирают со всех машин бренда — на смену ему придет «тележка» CMF. Поэтому не исключено, что модели для РФ построят на этой базе. Также водители отметили, что откажутся брать «Логан» и «Сандеро» при условии высокой цены.
Фото: Renault Sandero Stepway, источник: RenaultПорцию критики модели тоже получили. Отдельные комментаторы считают, что ни по «внешке», ни по внутренностям новинки не предлагают ничего революционного, а наоборот — стали еще хуже. «Новый Логан стал сутулым», «Уже смотрятся старыми», «Какой-то уродливый Солярис», «Зачем приборы смотрят в потолок и такая мерзкая оцифровка», — возмущаются пользователи.
Таким образом, перспективы Renault Logan и Sandero 2021 в России могут быть вполне радужными. Это объяснимо улучшением внешнего облика и более интересным оформлением интерьера.
Что касается цены, еще нет оснований утверждать, что она будет такой высокой, как предсказывает ряд водителей.
Автор статьи:
Дмитрий Гриц
Привет! 🙂 Как Вам моя статья?
Оцените:
Рейтинг:
2
16 оценок
Поделиться:
Одамлар танлаганлар.
Renault Sandero-ga qarshi Hyundai SolarisTushunishlar statistikasini tushunishning hojati yo’q: Hyundai Solaris va Renault Logan Россия иуда машхур. Транспорт oqimiga qarash bilan qarash kifoya, mavjud bo’lgansiz seliklar bizning shaharlarimiz ko’chalarini suv bosdi. Боеприпасы hetakkas hech qanday orqada emas va ko’proq quyosh siaryanlari va Sandero birdsan, 14-chi dan xit paradining 7-qismida bir marta echib olindi. Шундай килиб, вактдан бери ишлайдиган модель йоки нихоятда муваффакиятли бошлангъичдан яксширокми? Дуэль, факат дуэль!
Шундай килиб, 1,6 литр ва тортбанд двигателлари билан Россия ишлаб чикарадиган иккита бешта люклар. Mevalarning битта майдони? Ташкарида айтолмайсиз! Bu mumkin bo’lgan eng ko’p bo’lganga o’xshaydi, боеприпасы turli xil hislar. Кулранг Сандеро Симе, ташки кориниши билан хамма кичкириклар: Функция биринчи навбатда, хэч нарса ортикча! Солярис, аксинча, Данди йоркин, йокимли, каттик о’ралган чизик, Щегол 16 дюймли (!) Г’илдираклар.
Альбатта, мен биринчи бо’либ ко’тарилмокчиман. Eshik tutqichidagi tugmachani bosing (siz buning uchun kalitni olishingiz shart emas) va juda oqlangan ichki makonga kiring. O’rindiqlar ikki tonna bilan yaroqsiz ko’zlarni quvontiradi, bu ajablanarli ва ularni iqlim nazorati ва ilg’или мультимедиа tizimi ва оптимальные vositalar panelida. Сандеро ичидаги кум йодгаро ва луг’ат салонни юмалок тугунлар ва катта эшикли ва катта эшикларнинг кумуш джантларини джонлантиради. Va BlauupTT radio paneli olib tashlanishi kerak, shunda mayda o’g’rilar pozitmaydi. Боеприпасы бу ишлаб чикарувчи томонидан ко’шимча то’лов учун таклиф цилинган мусикали мусика!
Боеприпасы Hyundai narxlari ro’yxati sovuq dushday, kabi uyg’unlikda. Неча пуль? 679 мин руб.! Ва бу аник бир микдорнинг ойлани, Солярис 1,6 Динамич томонидан сотиб олиш ва эшик панелидаги икстиёрий рангли ко’шимчалар билан со’ралади. Sandero cho’ntakni 542 500 руб. микдорида тортади. Каттик Фарк! Бирок, куйошли ко’шимча ускуналар билан то’лдирилганлигини брон килиш керак. Бармокларингизни букинг: олтита хаво йостигъи, кулай кириш ва двигательни ишга тушириш тугмаси, орка то’хтаб туриш сенсори, иклим назорати, колган шамоллаш тизими ва хатто динамик баркарорлик тизими!
Келинг, умумий знаменательга нархларни олеб келишга харакат килайлик. Бу билан ушлаш бор. Solaris 1.6 faol xarajatlarda 542 mingga teng, боеприпасы tumanlardagi faralar, panjara g’ildiraklari va rulli g’ildiraklar, боеприпасы audio tizimni boshqarish g’ildiragidagi tugmachalari bilan boshqarish mumkin. Ва кундузги услубда, 16 дюймовли куыма ва иклимни о’з ичига олган кo’шимча то’плам ва иклимни о’з ичига олган кo’шимча пакетли престиж 607 500 руб. Бузилиш. Шунинг учун асосий версияларни автоматик узатиш ва минимал хавфсизлик то’пламини таккослэш осонрок.
Renault Sandero ички qismi (чапда) хайдовчи учун Hyundai Solaris салон (o’ngda) сифатида хайдовчи учун кулай эмас. Хамма нарса кичик нарсалардан иборат: кыррали корпрорий старые панели пастки кисмида яширинган ва унинг дастасини колидаги куч хаддан ташкари хаддан ташкари яширади; Rul g’ildiragi dastagining uchini bosish bilan yoqilgan (barcha frantuzlar allaqachon rad etilgan). Солярис рулда ва тугмачани бошловчи двигательда музыка назорати билан мактанди
Sandero holatida, машина faqat o’n olti — 1,6 ва ифода томонидан баджариладиган минимальная комбинациясида мавджуд. Narx 453 500 руб., плюс пакетини ва йоловчи хаво йостиги (19 800 руб.) ва кондиционер (22 мин. руб.) билан бошланади. Natijada, bunday Sandero shunchaki avtomatik mashina bilan jihozlangan Slatisga atigi 3 ming arzonroq. То’г’ри, капут остида битта шарт остида корейс хетчки 1,6 бо’лмайди, патроны 1,4 литр хаймли 107 от кучига ега двигатель.
Windowsni boshqarish birligi va Hyundai Solarisning ko’zgulari eshik oldida, cho’ntagida idishlar uchun chuqurlar bor. Боеприпасы иккала машина ветчина орка эшикларда иккала машина ветчина йо’к. Va Slatisning qo’llari Kutsi
Боеприпасы Hyundai Solarisning asosiy jozibasi shundaki, siz har qanday holatda ko’proq zamonaviy mashina olasiz. Старая панель катта архитектурага эга, о’риндиклар синтетекга эга, о’риндиклар сандеро-га караганда кулайрок ва нормальные баландликдаги созлаш о’рни, Вайпер чоткалари иш реджимининг паузони созлашмокда. Одатий джойида Окна в боковом нометаллнинг тугмалари. Эргономика билан то’лик буйуртма!
— Hyundai Solarisning orqa nuri nafaqat nazoratchisining giyohvandligini talab qiladi, ammo birinchi marta ko’zga yoqimsiz. Коронг’и тугмачасини босиб, юкори экранни о’чириб койиш мумкин, патроны сиз хэч бо’лмаганда овоз баландлыгини о’згартиришингиз (ва рулни бошкариш воситасидан фойдаланишингиз керак), чунки у эрда у эрда йониб туради. Боеприпасы, альбатта, функциональный nuqtai nazaridan, Hyundai Multimedia kombinati Renaultni shu erda va Bluetooth va Bluetooth va disk papkalarini yoki USB Flash drayverini qulay boshqaradi. Ва овоз Сандеро-га караганда анча яхши.
Windows tugmachalari, favqulodda aylanmalar tugmachalari, eshik qulflari qulflash va Renault Sandero-da orqa derazani isitish oqilon echim deb atalish mumkin emas. Va ulardagi harakatlar Hyundai Solarisga qaraganda bir xil namuna emas.
— Марказий консоли иклимни бошкаришнинг анг маркизий блокири отказинг. У о’зини ишлатиш учун джуда кулай, аммо бу джуда яксши ишламайди. Dvigatelni isitgandan so’ng, u avtomatik ravishda shishadan mahrum bo’lgan oyoqlarda iliq havoni etkazib beradi. Va agar mashinada ikki kishi bo’lsa, derazalar sovuq yoki nam ob-havoga ko’tarila boshlaydi. Ha, va iqlim faqat uslubning configuratsiyasidan boshlab (1,6 va avtomatik ravishda +500 rublgacha qo’shimcha variantlar to’plamidan iborat 578 rubl) мавджуд.
-Ренаулял поезд учтта айланувчи тутчичлар йордамида классик назоратга эга ва унинг иши, шунингдек, ойок зонасини иситиш самарадорлигининг мукаммал дараджада йо’клиги деб бо’лмайди. Bundan tashqari, timsllar kichik va ularning orqangizga Yetib borishingiz kerak. Ва назорать точки точки позициянинг позициисида блокади.
Hyundai Solarisning isitish tugmachalari qulay zonada joylashgan va vizual ko’rsatmalarga ega
Afsuski, bu Sandero haqida ham ayta olmaydi. Козгуликлар томонидан ногулай зонага джойлаштирилган, сиз маркизий консолдаги улкан винда тугмачаларини топасиз ва орка йо’ловчилар деразани очиш учун олдинги креслоларга этиб боришга майбур. Боеприпасы eng muhimi, haydovchi o’rindig’ini balandlikda sozlashning dahshatli mexanizmi eng asabiylashadi. Мужчины гигант Kabishevdan keyin o’tiraman, tutqichni torting va bir vaqtning o’zida stulga sakrash. Акс холда, у ко’тарилмайди!
— Qo’llash burchagidagi relizlar ustunini sozlashning adapasonlari ikkala mashinada ham etarli emas. Джо’наш оркали правит умуманом мослаштирилмайди.
— бу Hyundai Solarisda yanada qulayroq, боеприпасы orqa o’zgarishlar pozitsiyasi qadam bosdi ва Renault Sandero qulay qo’zichoqqa ega
— Sandero balandligidagi muhrni tuzatish sxemasi aql bovar qilmaydi. Уни ко’тариш учун сиз кичкина металлл дастагини тортиб олишингиз керак ва … о’риндикни тикинг! Ва пастга тушириш учун сиз ойокларингизни эрга ко’ин. Hyundai Solaris стандартный стандартный namunasi ancha qulay echim
Hech bo’lmaganda isitish borligi, shunga qo’shilishi faqat beshinchi nuqtaning his-tuyg’ulari tufayli taxmin qilinishi mumkin. Nafaqat Logan / Sandero oilasida, balki masalan, Qimmatbaho titroen C4 va Peugenot 308-da, bu erda sozlanadigan barabanlar ko’r bostirishda yashiringan. Umumiy tejashning boshqa belgilari haqida nima deyishimiz mumkin? Eng оддий радио boshqaruv g’ildiragida boshqaruvga ega emas, atrof-muhitning tebranishi yo’q va asbob qalqonlari tushkunlik vatunnellarni tashlaydi. Qurolli yoki USB kirish joyida bunday hashamat haqida ham gapirmaslik yaxshiroqdir. 2011 yil oxirida skriptning algoritmi tuzatilgan, agar siz shisha yuvgichni yoqsangiz, cho’tkalar o’z-o’zidan закапывание. Барибир рахмат.
— Hyundai Solaris intererini bezatadigan modelvion xavfi (bu uslubdan boshlab qimmat to’plamlarning imtiyozidir). Ma’lumotga eng kichik da’vo yo’q. Renault Sandero Todda qorong’i bo’lib ko’rinadi va kehribar aks ettiruvchi ko’zga yoqadi, lekin oqshom yokitunnda ular ochiq-oydin tarozkalarga aylanadi. Va harorat sensori yo’qligi ajablanarli!
— Hyundai Solarisda iqtisodiy rejim nima? Aslida, hech qanday maxsus narsa yo’q. Agar haydovchi harakatning oqilona ritmiga kirsa, panelda eko chiroq yonadi. Каби, уни ушлаб туринга. Vites qutisi иши учун педаль йоки algoritmdagi javoblar ветчина o’zgarmaydi.
— Sanderodagi o’rtacha yoqilg’i sarfiga e’tibor bermang. Бу, альбатта, куёшлиларга караганда ко’прок, лекин унчалык ахамиятли емас: бир хил шароитдаги фарк 1-1,5 л/100 км га этади. Кандай бо’лмасин, Сандереро учун деб э’лон цилинган Шахар циклига то’г’ри келади.
Garchi sifat paritet bo’lsa-da. Ikkala ichki rangda ham yumshoq plastmassaning mos kelmaydi, ammo hamma narsa yaxshi tuzatiladi va 10 ming kilometrning yugurish mashinalari ham sovuqda ham maydalanmaydi. Совук бошланыш хакида гапирыш. Ушбу Сандеро, Солярис ташвиш сабабларини келтириб чикармайди, деб айтадиган саволлар йо’к. Боеприпасы старые панельдаги улокчали, куйошли чо’тка то’хташ зонасини иситишдан тезрок нуша ко’чиради. O’rindiqlarning isitish ikki darajali интенсивный бор, боеприпасы бу mantiqiy emas: har ikkala rejimda ikkala rejimda. Биз Кишки операционанинг бошка хусусиятлари, Рено Сандеро узун синовининг бир кисми сифатида ва биринчи танишув пайтида Hyundai Solaris билан биринчи танишиш пайтида гаплашдик.
Боразизмы? Слатис двигателини ишга тушириш тугмачасини силкитиб, хайронман. Motorning ishi haqida behuda inqiloblarda, ethimol, taxometr o’qi bo’lishi mumkin! На тебранишлар ветчина, ортикча шовкин. Hech bo’lmaganda quvvat blokining tayanchlari eskirgan bo’lguncha. Va rul g’ildiragi, ayniqsa to’xtash rejimlarida, Sanderodan ko’ra osonroq. Бу, альбатта, ярмарка джинсий алокаларини кадрлайди.
Renaultda, albatta, orqa yo’lovchilar albatta yoqadi. Sandero shahrida eshikning shakliga e’tibor berish uchun juda qulay. Уларнинг учтаси бу энг иродали ва марказда бо’лган йо’ловчи бу эрда ко’шимча диванни квартирани его килмайди. Боеприпасы qo’shimcha qulayliklar, на ветчину Sandero, на sodaislar. Oldingi o’rindiqlarning orqa tomonidagi cho’ntaklar mavjud va Renaultning ikkitasi bor va Hyundai bitta.
Ва бу якуний вазн тойфасидаги энгил газ педилига босишга арзийди, савол кандай килиб мукаррар равишда туг’илган: ва бу 1,6 ни ташкил киладими? Renault ortida, siz 20 foiz quvvatni 20 foizlik his qilyapsiz! Агар куйошли бир оз фикрда бо’лса ва осонликча асосий тезликка этиб борса, Сандеро ахволига зо’равонлашади, интерьерни Монотонус двигатели билан то’лдиради.
1,6-литровый двигательоблицовка двигателя 16-валбекисининг двигателя бир катор компания моделей, боеприпасы логоний / Sandero oilasi tomonidan taniqli bo’lib, uni tezda benzinli ravishda iste’mol qilish uchun 102 отгача деформация qilingan. Biroq, Hyundai Motorida ham bunday yoqilg’idan uzoqlashmaydi, боеприпасы у камеры klizraftining fasli regulyatori va vaqt diskini tartibga soluvchi zamonaviy dizaynga ega. Va, albatta, bu frantuz raqibidan ustundir: 123 л.с. 102 ва 155 нм 145 га нисбатан.
— Рушео Хендай Солярис 5 лет йоки 150000 км югуришда 3 года лет 10000 км югуриш.
— Хусусий вакт оральи 15000 км. Боеприпасы хар бирида Hyundai-да, keyin улар faqat dvigatelda, йог ‘filtri ва салон filtrini tozalasalar, renuda нефть, shamlar, нефть ва хаво filtrlarini almashtirishni buyuradi. Sanderodagi vaqt kamari har 60 ming kilometrni almashtirildi. Sandero салонный фильтр yo’q
Bundan tashqari, Solaris 1.6 qo’zg’ata boshlaydi. Унда сиз дархол 90-йилларнинг вазнсиз педалларининг утилган таассуротлари, камрок кониш, майда рул, майда рул, шиналардаги доимий шовкинлар, унда бирон бир харакат харакати мавджуд. Боеприпасы машининг кечикиши, пастга силджиш пайтида, хибсга олинган гилдиракни совутиш ва рулни кучайтиргичнинг хаддан ташкари йордами, шунингдек, то’хташ реджимида джуда йокимли, хайдовчининг яроксиз ма’лумотларидан махрум иллардиракчи г’илдиракчи.
— Qumdero vitroxining qo’llari qisman qo’llovchining yo’qligi uchun kompensatsiya qiladi. Этимол, шунинг учун у иуда катта? Cheklov postining o’zi qish va qo’lda rejimlarga ega, ammo Hyundai avtomati 3, 2 va L darajasini taklif qilishi mumkin, ular 3, 2 va katta, bu juda foydasizdir
— Sanderodagi orqa deraza old o’rindiqlarning orqa tomonlary orasidagi джойлашган. Renault uchun bu qaror yangi emas (u birinchi avlod megan yoki belgi ostida ishlatilgan), боеприпасы bu haqiqat orqa yo’lovchilar deyarli emas.
Renault mashinasi biroz yumshoqroq ishlaydi va bundan tashqari, qishda va qo’lda rejimlar mavjud. Snowfake bilan chizilgan dumaloq tugmachani bosing va algoritm Sanderoni ikkinchi bosqichdan o’zgartiradi va tormozlikda pasayish ancha faol. Боеприпасы асосийси, серпанчик кышда ренони хайдаш пайтида сиз рул г’илдирагига караганда анча ишончли его кыласиз. Biz qordan muzgacha ko’chib o’tamiz: Ha, kuch zudlik ostida pastga tushdi va rulni asfalt kal dog’lari og’irlashadi. Хайдовчи хар доим нима содир болайотганини билади! Va bu o’rta va toraygan Yokohama shinalarida. Айтганча, улар Сандеро копилка банкада ко’шимча бонусни олеб чикиш йо’лдан кам эмас эди. Ayniqsa, Gododear keverovani bezovta qiladigan quyosh bilan taqqoslaganda.
— Renault va Hyundaining obro’si yo’qligi hech qanday shikoyatni keltirib chiqarmaydi, hamma narsaoddiy, aniq va yoqimsiz fanatsiz. Агар бурилишга киришдан ошиб кетган бо’лса, хавфсиз бузиш ва со’злаш факат газни кескин заряд кылиш йоки куриш шаклида провокация кылиш натиджасида юзага келиши мумкин. Ammo Sandero uni transverendent burchaklarini olib ketishga imkon beradi! Va rul g’ildiragi, Hyundaidan farqli o’laroq, yoqimsiz qadam urinib ko’radigan, yoqimsiz qadam urinib ko’rmaydi.
— Muzdagi maksimal imkoniyatlarni turli xil shinalar (Sandero halol bo’lmagan Yokohama muzokaralari hal qilinmaganligi sababli, Solareronning Sanderero rulini yanada mazax qilishiga ishonch hosil qilishimiz mumkin. . Qish yoki tuproqdagi punktni ko’pchilik va tuproqdagi punktni o’qishni tez-tez o’ qitish mashinasi sifatida tanlashi mumkin emas.
— Ikkala xetbacks-dagi pirojnoe ularning vazifalarini mukammal darajada engillashtiradi, ammo Solarisning haydovchisi biroz ma’lumotli va keskin.
— Netbababackning qishki harakati yaqinidagi muzda, giyohvandlik tizimining g’alati xatti-harakati, rus tilida vakillik siri hali javob bermaguniga qadar. Tushuntirish paydo bo’lishi bilanoq, biz u erda eslatma yozamiz
Va, albatta, er-xotin logi / Sandero faqat dangasani maqtashmadi. Мужчины буни киламан! Узуклар, йориклар, тешикларми? Беманилик. Tezlik bilan Renault faqat to’lqinlardagi qurishni bezovta qilmasdan yo’lni tekislaydi. Sinovdan keyin Sandero singari, hech qanday holat yo’q edi! Боеприпасы, шунингдек, бо’шатишнинг дастлабки ойлари (орка томоннинг ютбог’и алмаштирилди). Odatda u to’liq yuk bilan ham yo’lning profilini ishlatadi va burilishlardagi reaktsiyalar har doim bir-biridan farq qiladi. Biroq, Hyundai trekni yoqtirmaydi, orqaga va orqaga yuguradi, o’g’irlamoqchi. Vilinda faqat xunuk deformatsiya tikuvlari noqulay tebranish bilan birga, ikkala mashinada ham qo’llaniladi.
Ushbu fotosuratda Hyundai Solarisning krakali barglarini naqadar quyida
Biz bu Renault Sandero, hatto pulot qrollari bilan ham yaxshi kurashayotganini aniqladik. Тозалаш, бу Сандеро афзаллиги. Сиз бир хил баландликда, куйошли билан бир хил баландликда турасиз. Biroq, Hyundai — krankadan ancha past (hech bo’lmaganda, metalldir). Шунинг учун, кишда бир-икки ма’ноли коринда о’тиринг. Айтганча, Рено, шунингдек, йо’лни расмийлаштириш ва текисланган пластмассадан цилинган джанговар тана то’плами билан Сандеро Строу-нинг йопилиши мумкин. Dam olish kunlarini tabiatda o’tkazishni yaxshi ko’radiganlar uchun eng yaxshi вариант, lekin ko’proq qimmatbaho metrlar uchun pul bera olmaydi.
-Формально у Слариса багажник больше, чем у Сандеро 370л против 320. Но у Сандеро значительно шире проем и ниже погрузочная высота, что облегчает использование. Ikkala xetbacksning orqa tomonlari qismlarga, lekin agar ular butunlay katlansa, yuklar hajmi «Hyundai» dan 1210 gacha bo’lgan yuklar hajmi 1210lgacha o’sadi va 1200ln.
— Hyundai er osti, quyruq (!) Va Sandero hech narsasi yo’q. Канакасига? Хаммаси оддий: Ренонинг бешинчи г’илдираги пастки кисмида джойлашган.
Hyundai magistralining chap burchagidagi kamarlar bilan bog’langan joy mavjud. Масалан, сув билан йоки умуман бо’лмаган канистр мукаммаль мош келади. Арзимаси, лекин яшши
Хо’ш, нима яксширок? Бунинг сабабини томоша цилин! Sinf bitta, ammo belgilar butunlay boshqacha. Агар сиз маданиятли шароитларда машинани бошкарсангиз, Хендай Солярис — бу аник этакчи хисобланади. Va magistral Sandero kabi qulay emas, боеприпасы orqa yo’lovchilar kesilgan eshikdan shikoyat qilishadi, боеприпасы uning tomonida yorqin ko’rinishi, moda uskunalari va a’lo dinamika. Шахар йоки магистраль атрофида кунлик сафарлар учун яна нима керак? Шовкин изоляцияси яхширок болса …
Va Renault Sandero оддий мехнаткашдир. Никохнинг ёмонлашиши, у яксширок! Eng муносиб парвариш килиш билан биргаликда энергиини чеклаш бойича энергия то’хтатиб туриш сизга бошка космошабларга караганда синган астар билан тезрок боришга имкон беради. Eng замонавий дизайн, англ замонавий дизайнлар ишончлиликнинг кафолатидир, чунки Сандеро дейарли Коган, бу аллакачон дейарли муаммоли ва каттик машинани о’рнатган. Патроны йош шафкатиз. Hyundai Solaris avtomobillari zamonaviyroq ekan, bu shunchaki boshqa darajadir. Astetik салон qumining ergonomikadagi juda aniq kamchiliklar.
Шу сабабли, Логан / Сандеро асосий савдоси уларнинг коп васвасалари атрофида 500-600 мин микдорини олганингизда, ко’плаб васвасаларни озгартиришлари мумкин. Hyundai Solaris yoqmaydimi? Uning egizak birodarining Kia Rio, yangi Chevrolet Avevoni bozorga kiradigan Volkswagen Polo Sedan mavjud. Ergonomikani sodda va nomukammal bo’lishiga qaramay, logan / Sandero uchun talab 7172 ta savdoga qarshi 9046 kishiga nisbatan 9046 kishiga nisbatan 9046 kishidan iborat. Kelgusi avlod endi «Renault tog’lari bo’ylab» bo’lgani uchun uni mart oyida Jenevadagi avtoulovga olib kelishga tahdid solmadi. To’g’ri, frantzuzlar bosh vazirni kechiktirishga qaror qilishdi. Айёр? Yoki kelajakda logoniyni yanada jozibador qiladigan dizaynga o’zgartirishlar kiritingmi? Бир йо’л йоки бошка йо’л, биз тез орада билиб оламиз. Ва нойоб синовни отказишга ишонч хосил цилин!
Xavfsizlik
Evro-NCAP Evropa uyushmasi 2008 yilda hatto dinamik barqarorlashtirish tizimining mavjudligi va piyodalarda yashiringan shikastlanishlar kiritilmaganda, Dacia Sandero tomonidan tekshirildi. Боеприпасы u ikkita havo yostig’i (va Sandererero uchun ko’proq taklif qilinmaydi), u frontal zarbani va yon tomon uchun 12.1 ball to’pladi. Натияда кучли 3 юлдуз. Бундан ташкари, Европа экспертларинг хулосасида, муаллифга озларининг синов усули бо’лган муаллифга авария синовида, битта йостик билан асосий ренологик логи, шунингдек, 3 та юлдузни олган.
Боеприпасы Hyundai Solaris bilan hamma narsa juda aniq emas. Koncap (Kncap) Accent Sedanni (ko’p miqdordagi bozorlarda) oltita havo yostig’i va dinamik barqarorlashtirish tizimiga ega. Natijada 5 yulduzli ko’rinadi. Америка yo’llari xavfsizligi sug’urta instituti (IIHS) shuningdek, mashinaga eng yuqori ko’rsatkich g (yaxshi) tayinladi. Бирок, муаллифнинг асосий конфигурациясида (кейин битта драйвер йостиг’и бор эди). Бир йоки boshqa usul, lekin elektr energiyasi drayver va yo’lovchilarga da’vogarlikning tanasi oldida turmadi.
Вадим Гагарин
Фото: Виталий Кабишев
Манба: Автоматик.mail.ru
Hyundai Solaris и Renault Logan: как бюджетные иномарки стали красивее за пределами России Эксперт Тюктеев заявил, что ввозить в Россию автомобили дешевле 1,5 млн рублей невыгодно Седан Верна, который по сути является точной копией российского Соляриса. Единственное существенное отличие состоит в том, что на местном рынке автомобиль продается с правым рулем.
Бюджетная модель увеличилась в размерах по сравнению с автомобилем предыдущего поколения: седан стал длиннее на 130 мм и шире на 36 мм, а колесная база увеличилась на 70 мм (габариты составили 4535х1765х1475 мм при колесной базе 2670 мм). Таким образом, объем багажника седана увеличился с 480 литров до 528 литров.
закрытый
стопроцентный
Hyundai Verna/Solaris получил двухсегментную оптику и светодиодную подсветку габаритов спереди и сзади. Самая дорогая версия имеет двухцветную отделку салона, 10-дюймовые мультимедийные экраны и панели приборов, объединенные в единый блок в салоне, а максимальная комплектация включает в себя акустику Bose с восемью динамиками, 64-цветную окружающую подсветку, подогрев и вентиляцию сидений. .
Седан впервые получил комплекс ассистентов вождения,
К ним относятся адаптивный круиз-контроль, системы предупреждения о лобовом столкновении, мониторинг слепых зон, удержание в полосе движения, предотвращение столкновений задним ходом и другие. Эта четырехдверка уже оснащена шестью подушками безопасности.
В Индии Verna оснащается новым 1,5-литровым бензиновым двигателем с турбонаддувом и непосредственным впрыском в сочетании с 6-ступенчатой механической или 7-ступенчатой автоматической коробкой передач с двойным сцеплением. В качестве альтернативы предложен атмосферный полуторалитровый двигатель либо на механике, либо в связке с шифтером.
Базовая стоимость седана 1,1 млн рупий (около 1 млн рублей по текущему курсу).
Solaris для РФ, Санкт-Петербурга и по итогам 2021 года занял пятое место среди самых популярных моделей на рынке легковых автомобилей. Сейчас завод Hyundai простаивает.
toyota corolla
В начале 2022 года Toyota прекратила поставки автомобилей в Россию, в том числе и седанов Corolla, пришедших на наш рынок из Турции.
К 2023 году турецкая фирма подготовила обновленную модель, продажи которой начались в марте.
Внешне Тойота Королла 2023 года осталась прежней, дизайнеры внесли лишь незначительные штрихи в рисунок решетки радиатора и переднего бампера. В салоне используются новые материалы отделки и обивки сидений, а автомобили предлагаются с новыми легкосплавными дисками и расширенной цветовой гаммой кузова.
закрытый
сто%
В список оснащения новой Corolla вошла 12,3-дюймовая цифровая комбинация приборов, но самым главным нововведением седана производитель называет появление гибридной системы пятого поколения. Силовая установка состоит из 98-сильный двигатель объемом 1,8 литра и 95-сильный литий-ионный аккумулятор с электродвигателем.
Производитель заявляет, что у гибридной Короллы разгон от 0 до 100 км/ч сокращается на 1,7 секунды (до 9,3 секунды), а расход бензина составляет всего 4,6 литра на 100 км.
Цены на Toyota Corolla варьируются от 706,9 тыс. до 987,5 тыс. турецких лир в зависимости от комплектации (от 2,8 млн до 4 млн руб.). До ограничения работы в России Toyota продавала Corolla за 1,95 миллионов рублей.
kia soul
В прошлом году появился рестайлинговый хэтчбек Kia Soul третьего поколения. Дизайнеры отказались от «двухпалубной» основной оптики в пользу единого блока фар, заменили бамперы на решетку радиатора, обновили колеса и расширили цветовую гамму кузова.
закрытый
сто%
В самых дорогих комплектациях Kia Soul оснащается цифровой комбинацией приборов и электромеханическим ручником и мультимедийным дисплеем с диагональю 8-10,3 дюйма.
Обновленный в конце 2022 года Soul дебютировал на рынке Казахстана.
Где продается по цене от 10,7 млн до 14,5 млн тенге (около 1,8-2,4 млн руб.). В соседней стране хэтчбек предлагается с двигателями 1.6 (123 л.с.) и 2.0 (150 л.с.).
В России Soul производился на заводах «Автотора» в Калининграде, занимая седьмое место после Sorento и Cerato по продажам моделей на конец 2021 года. Сейчас «Автотор» выпускает китайские автомобили, а модели Kia ввозятся в страну только через параллельный импорт.
Renault Logan и Sandero
В конце 2020 года Logan и Sandero сменили поколения, получили платформу CMF-B альянса Renault-Nissan и продаются на европейском рынке под румынским брендом Dacia.
закрыто
сто%
Обновленные автомобили не успели дойти до России. Обе модели были увеличены в размерах, получили светодиодную оптику, тачскрин мультимедиа, систему кондиционирования, шесть подушек безопасности, парктроник и систему предупреждения о препятствиях в скрытых зонах. В моторную гамму входили литровые агрегаты мощностью от 65 до 100 л.с.
Обе модели планировалось поставить на конвейер завода Lada в Тольятти в середине 2022 года.
Весной 2022 года концерн Renault ушел с российского рынка, поэтому сейчас несколько предложений о продаже новых Logan и Sandero можно увидеть только на «досках» объявлений предпринимателей, готовых разместить заказы на привезти эти машины. Россия.
По состоянию на начало 2023 года Logan и Sandero третьего поколения в Румынии стоят от 14 тысяч евро (около 1,2 миллиона рублей).
Nissan Qashqai
В России Nissan Qashqai второго поколения стабильно входит в список самых популярных кроссоверов на рынке. В Европе модель третьего поколения вышла в 2021 году, а на заводе Nissan в России ее готовились запустить в производство, но не успели — теперь Санкт-Петербургское управление заводом Nissan в Санкт-Петербурге перешло к АвтоВАЗу. .
Новый Qashqai стал длиннее, шире и современнее, получил кроссоверные гибридные силовые установки, фары в форме бумеранга, цифровую компоновку и новую мультимедийную систему, а также функцию проекции на лобовое стекло и многое другое.
закрытый
сто%
На начало 2022 года Nissan Qashqai стоил в России 1,7 млн рублей.
Базовая версия кроссовера третьего поколения в Европе оценивается в 23 тысячи евро (1,9 миллиона рублей).
Китайская замена
Пустующие производственные площади на российских заводах начали заполняться автомобилями китайских марок. Уже на Автоторе начат выпуск седанов Kaiyi E5 по цене 1,96 миллионов рублей.
В этом же году должен появиться ряд других моделей в сегменте до 2 млн. руб. в РФ. Kaiyi выведет на наш рынок еще три кроссовера, а стоимость новинки составит 1,8 млн рублей.
закрыто
сто%
Уже два внедорожника Kaiyi Представительство Журналисты в Москве — это модели X3 и X3 Pro, схожие по габаритам со знакомой россиянам моделью Kia Soul, оснащенные 1,5-литровыми двигателями (116 л.с. и 147 л.с. соответственно).
Недоступный «бюджетник»
Ренат Тюктеев, директор по розничным продажам Avilon AG, заявил socialbites. ca, что ввозить в Россию старые бюджетные бестселлеры рынка больше не имеет смысла. По словам собеседника, среди автомобилей, ввозимых по схеме параллельного импорта, россиян больше всего интересуют кроссоверы в богатой комплектации или модели в высоком ценовом сегменте.
«Относительно импорта в целом хочу отметить, что сейчас невыгодно ввозить автомобили дешевле 1,5 млн руб.
потому что стоимость логистики делает стоимость автомобиля на выходе неконкурентноспособной. Для потребителя это чувствительно», — поясняет Тюктеев.
Компактные кроссоверы уже широко представлены в официальной дилерской сети китайских производителей, говорит он. Среди седанов автомобили среднего ценового сегмента покупают реже, чем седаны представительского уровня.
Владимир Желобов, начальник отдела по приобретению ГК «Автодом» и ГК «АвтоСпецЦентр», согласен с тем, что зачастую параллельно ввозятся импортные автомобили, наиболее экономически выгодные.
«Сколько бы ни стоил автомобиль, он занимает место на пароме или автовозе, а премиум- и люксовые бренды имеют более высокую маржу.